• Exclusief Speciaalbier ontdekken

    zoals Abel Tasman Nieuw Zeeland

  • Exclusief Speciaalbier ontdekken

    zoals Abel Tasman Nieuw Zeeland

  • Exclusief Speciaalbier ontdekken

    zoals Abel Tasman Nieuw Zeeland

Grensverleggend Speciaalbier ontdekken zoals Napoleon het oude Egypte

Klantenservice & contact

Waarmee kan Doosje Speciaalbier je van dienst zijn?

Mailen en bellen

Via de digitale post zijn wij te bereiken via: info@doosjespeciaalbier.nl We reageren altijd binnen 24 uur!

Telefonisch zijn we ook bereikbaar. Bel ons op 061 - 71 77 992

Algemene voorwaarden

Worstel jezelf hier door onzealgemene voorwaarden heen. Veel plezier :-P

Bedrijfsinformatie

Doosje Speciaalbier
Blokhuisplein 40
8911 LJ Leeuwarden

KvK: 62866222
BTW: NL109111989B01

Veelgestelde vragen

Vragen die we eerder hebben beantwoord en vragen waarvan wij denken dat jullie het antwoord zoeken.

Bestelling

De bevestigingsmail wordt verzonden op het moment dat je een bestelling hebt geplaatst. In sommige gevallen arriveert de e-mail iets later. Het kan ook voorkomen dat de bevestigingsmail niet in je inbox zit, maar in als ‘spam’ binnenkomt, het is dus raadzaam om je spam te bekijken.

Zit ook in je spam geen bevestiging, stuur dan even een mailtje naar info@doosjespeciaalbier.nl . Als we zelf niet aan het bierproeven zijn krijg je (op werkdagen) binnen 24 uur een reactie.

Bezorging

De doosjes worden door heel Nederland bezorgd. Doosje Speciaabier verzend haar doosjes niet naar het buitenland. In het geval je in het buitenland woont en wel een bestelling hebt gedaan, zullen wij je centen binnen 14 dagen terugstorten op je IBAN.

Ondanks de weldoordachte wijze van het verzenden van de doosjes kan het voorkomen dat postbodes zonder passie voor speciaalbier te ruig met de doosjes omgaan. In het geval er dan schade ontstaat, kun je contact met ons opnemen om een goede oplossing te bewerkstelligen. Je kunt ons dan mailen, we nemen dan (op werkdagen) binnen 24 uur contact met je op.

Op werkdagen leveren wij binnen 48 uur het door jou bestelde doosje op je stoep. In het weekend worden er geen bestellingen verstuurd.

In het bestelproces heb je de gelegenheid om een verzendadres te kiezen naar keuze. Werk of bij de buren bezorgen is dus een optie. Mocht er tijdens het afleveren toch niemand op het betreffende adres aanwezig zijn, dan kan het zijn dat DPD het pakket bij de buren aflevert of dat ze een briefje achter laten. Met dit briefje kun je op de website van DPD veranderingen aangeven voor de aflevering van jouw pakket, zoals opnieuw aanbieden of afhalen bij een DPD shop.

Ga naar de pagina “Hoe werkt het?” en bekijk onze prijsopbouw.

Ja, je hebt een bedenktermijn van 14 kalenderdagen. Binnen deze bedenktermijn mag jij je Doosje Speciaalbier zonder opgaaf van reden terugsturen. Je mag ze alleen niet opdrinken.

Je kunt de Algemene voorwaarden hier bekijken.

Nee, als je jonger bent dan 18 jaar, dan verkopen we geen Speciaalbier aan je. Even geduld nog…

Je kunt je afmelden door op deze link te klikken.

Betaling

Je kunt je Doosje Speciaalbier betalen via iDEAL. Bij deze betaalmethode kun je direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met je eigen bank. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank.

[contact-form-7 id="50" title="Contact form 1"]

Onze grote kleine vriend Napoleon zegt het als volgt:"Vooral na de slag van Waterloo kwam dit doosje als welkome verrassing"