Contact


Mailen en bellen

Via de digitale post zijn wij te bereiken via: info@doosjespeciaalbier.nl We reageren altijd binnen 24 uur! Telefonisch zijn we ook bereikbaar. Bel ons op 061 – 717 79 92

Algemene voorwaarden

Worstel jezelf hier door onze algemene voorwaarden heen. Veel plezier 😛

Veelgestelde vragen

Bestelling

Ik heb geen bevestigingsmail gehad. Is mijn bestelling goed aangekomen?

De bevestigingsmail wordt verzonden op het moment dat je een bestelling hebt geplaatst. In sommige gevallen arriveert de e-mail iets later. Het kan ook voorkomen dat de bevestigingsmail niet in je inbox zit, maar in als ‘spam’ binnenkomt, het is dus raadzaam om je spam te bekijken.

Zit ook in je spam geen bevestiging, stuur dan even een mailtje naar info@doosjespeciaalbier.nl . Als we zelf niet aan het bierproeven zijn krijg je (op werkdagen) binnen 24 uur een reactie.

Bezorging

Waar bezorgt Doosje Speciaalbier haar bieren?

De doosjes worden door heel Nederland bezorgd. Doosje Speciaabier verzend haar doosjes niet naar het buitenland. In het geval je in het buitenland woont en wel een bestelling hebt gedaan, zullen wij je centen binnen 14 dagen terugstorten op je IBAN.

Er zijn één of meerdere flesjes beschadigd geraakt tijdens het transport. Wat kan ik doen?

Ondanks de weldoordachte wijze van het verzenden van de doosjes kan het voorkomen dat postbodes zonder passie voor speciaalbier te ruig met de doosjes omgaan. In het geval er dan schade ontstaat, kun je contact met ons opnemen om een goede oplossing te bewerkstelligen. Je kunt ons dan mailen, we nemen dan (op werkdagen) binnen 24 uur contact met je op.

Wat is de levertijd?

Op werkdagen leveren wij binnen 48 uur het door jou bestelde doosje op je stoep. In het weekend worden er geen bestellingen verstuurd.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

In het bestelproces heb je de gelegenheid om een verzendadres te kiezen naar keuze. Werk of bij de buren bezorgen is dus een optie. Mocht er tijdens het afleveren toch niemand op het betreffende adres aanwezig zijn, dan kan het zijn dat DPD het pakket bij de buren aflevert of dat ze een briefje achter laten. Met dit briefje kun je op de website van DPD veranderingen aangeven voor de aflevering van jouw pakket, zoals opnieuw aanbieden of afhalen bij een DPD shop.

Hoe zijn de prijzen opgebouwd?

Ga naar de pagina “Hoe werkt het?” en bekijk onze prijsopbouw.

Heb ik een bedenktermijn?

Ja, je hebt een bedenktermijn van 14 kalenderdagen. Binnen deze bedenktermijn mag jij je Doosje Speciaalbier zonder opgaaf van reden terugsturen. Je mag ze alleen niet opdrinken.

Waar vind ik de Algemene Voorwaarden?

Je kunt de Algemene voorwaarden hier bekijken.

Ik ben jonger dan 18 jaar, mag ik een Doosje Speciaalbier bij jullie bestellen?

Nee, als je jonger bent dan 18 jaar, dan verkopen we geen Speciaalbier aan je. Even geduld nog…

Hoe kan ik mij afmelden voor de Nieuwsbrief?

Je kunt je afmelden door op deze link te klikken.

Betaling

Welke betaalmethodes houdt Doosje Speciaalbier aan?

Je kunt je Doosje Speciaalbier betalen via iDEAL. Bij deze betaalmethode kun je direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met je eigen bank. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank.